Nieuws & blogs

Update: DoelgroepenDashboard nu beschikbaar in het Engels

Het DoelgroepenDashboard helpt met het efficiënter werven van kandidaten door gebruik te maken van arbeidsmarktdata. Vanaf heden heeft het Nederlandse dashboard ook een Engelse versie. Hierdoor kunnen Engelstalige recruiters in Nederland en buitenlandse bedrijven die in Nederland werven makkelijker zoeken naar talent en hun recruitmentplannen maken.

Steeds vaker kregen we de vraag van onze Nederlandse klanten, die met een internationaal team werken, voor de toevoeging van Engels aan het dashboard. Deze optie is nu toegevoegd. Alles in het dashboard is vertaald, behalve het zoeken op functietitel. Dat is voorlopig nog in het Nederlands, maar zal op termijn ook worden aangepast.

De taalinstelling is aan te passen door de onderstaande stappen te doorlopen:

  1. Klik op uw naam rechts bovenin, dan klapt er een schermpje uit.
  2. Via het tandwiel (instellingen) kunt u vervolgens een taal selecteren.

Daarnaast is ook de export van een doelgroep (bijvoorbeeld .pdf) beschikbaar in het Engels. Alle belangrijke punten zijn hier al vertaald. Indien u internationale collega’s heeft, is dit een handige optie om zaken met uw collega’s af te stemmen.

 

Meer inzicht in uw doelgroep?

Werven in een lastige arbeidsmarkt is een vak apart, zeker als het om een specifieke doelgroep gaat. Het DoelgroepenDashboard is een handige tool die 24/7 ongelimiteerd, real-time toegang biedt tot data. Het biedt informatie over specifieke doelgroepen, de markt en vacatures van alle Nederlandse arbeidsmarktdoelgroepen. Het is een handige tool om vacatures sneller te kunnen vervullen en het helpt om inzicht te krijgen in de schaarste van de arbeidsmarkt.  

Het DoelgroepenDashboard geeft direct inzicht in de wensen van de doelgroep per functie, onder andere in:  

  1. Wervingshaalbaarheid  
  1. Beweegmotieven 
  1. Belangrijkste wervingskanalen 
  1. Concurrenten 

Met data uit het DoelgroepenDashboard kan er naast een doelgroepgerichte wervingsstrategie ook de juiste mediamix bepaald worden. Het geeft quick wins voor het verbeteren van de arbeidsmarktcommunicatie en het helpt in het managen van verwachtingen. Onder het dashboard liggen de algoritmes en het Arbeidsmarkt GedragsOnderzoek (AGO) van Intelligence Group gekoppeld aan de vacaturedata van Jobdigger. 

 Wilt u meer weten over hoe u makkelijker en efficiënter kunt werven? Vraag dan nu een demo aan.

Ja, ik wil een demo