Ontwikkelingen van jobboards

Jobboards worden gemiddeld genomen niet zo sexy gevonden, bijna old-school nu ze al 22 jaar oud zijn. Als de jobboards stil blijven zitten is dat een terechte constatering en dat vinden zij zelf ook. Kijkende naar de technologie-adoptie van kandidatenwerving zien we een Champions League. Technologie om sollicitanten tussen de 1 en 10 euro te werven. Een verrassing dat partijen als Adecco en Manpower niet aanwezig waren op jobg8 event dat essentieel is voor hun voortbestaan, nu Indeed ze steeds minder ruimte geeft. Het is niet voor niets dat Randstad destijds Monster heeft gekocht. Die zagen deze ontwikkeling al gebeuren in Amerika. Er was veel interesse in data.

Data, data en data. Met ons European Recruitment Dashboard en de presentatie over de Europese Jobboardmarkt via onderstaand formulier te downloaden, mocht Intelligence Group hier een mooi beeld van schetsen.

 

Download jobboards paper

 
De paper over jobboards te ontvangen
De nieuwsbrief van Intelligence Group te ontvangen (1 à 2 keer per maand)