Verbeter je werving met onze doelgroepdata en arbeidsmarktkennis

Wij begrijpen de arbeidsmarkt. Door onze kennis te delen, maken wij wervingsprofessionals sterker.

Eindejaarsactie

Met onze eindejaarsactie ontvang je 15 doelgroepanalyses voor €3.500. Deze analyses geven je waardevol inzicht in jouw doelgroep: hoe makkelijk is het om hen te werven, wat vinden ze belangrijk in een baan, op welke mediakanalen zijn ze actief, hoeveel vacatures zijn er momenteel voor deze functie bij de concurrentie en nog veel meer.

Hoe kun je met onze data en kennis jouw arbeidsmarktpositie verbeteren?

Doelgroepanalyse en marktbewerking: nauwkeurige identificatie en benadering van kandidaten.

Arbeidsmarktcommunicatie: effectieve afstemming van communicatiestrategieën.

API integratie: naadloze connectiviteit met ATS-, VMS-, en HR-systemen.

Internationale recruitment: instrumenten voor Europese talentacquisitie.

Employability: instrumenten voor
ontwikkeling en marktinzicht.

Sourcing: optimalisatie van talentverwervingstechnieken.

Versterk jouw recruitmentstrategie met het Talent Intelligence Dashboard Giant. Voor toegang tot het dashboard, vraag een proefaccount aan of contacteer ons voor een demonstratie.

Andere gingen je voor:

Inzichtelijke datagedreven oplossingen

Intelligence Group biedt verschillende tools die zinvolle en kritische inzichten bieden voor een succesvolle wervingsstrategie in Europa. 

Haalbaarheid van werving

Krijg inzicht in de haalbaarheid van werving, waarbij wordt gekeken naar de kans om vacatures succesvol in te vullen in vergelijking met marktstandaarden, inclusief het aandeel zzp’ers binnen jouw sector.

Sociodemografie

Leer aantrekkelijke vacatures op te stellen en effectieve wervingsstrategieën te ontwikkelen die de interesse van gekwalificeerde kandidaten kunnen wekken.

Kandidaatverwac­htingen

Begrijp de samenstelling van de arbeidspool en ontwikkel gerichte wervingsstrategieën die aansluiten bij de doelgroep.

Intelligence Group

Onderzoek

Sinds 2003 verzamelen we met het eigen ITAM (International Talent Acquisition Monitor) onderzoek continu data over de werking van de Nederlandse en Europese arbeidsmarkt.  Jaarlijks ondervragen we ruim 125.000 personen uit de Europese beroepsbevolking. Deze kennis wordt verwerkt in verschillende producten, waaronder ons Talent Intelligence dashboard Giant.

0

Respondenten per jaar

0

Actief sinds het jaar

Inzichtelijke datagedreven oplossingen

Intelligence Group biedt verschillende tools om de arbeidsmarkt inzichtelijk te maken. Om ook jouw wervingsstrategie tot een succes te maken!

Giant

Door gebruik van ons dashboard Giant vind je antwoorden op jouw wervingsvraagstukken. Je stelt jezelf in staat om veel efficiënter en doeltreffender te werk te gaan. Je krijgt een feilloos inzicht in je doelgroepen. Niet alleen hun motivatie om te kiezen voor een bepaalde baan of werkgever, maar ook de verwachtingen die ze hebben van het sollicitatieproces. Verder vind je er informatie over omvang, mediagebruik, oriëntatiegedrag, sourcingsdruk, gender, mobiliteit, candidate expectations en hoe jouw doelgroep zich daarin verhoudt tot het landelijk gemiddelde. Wat maakt hen onderscheidend?

Vast en Flex-dashboard

Wil jij een weloverwogen keuze maken en zorgen voor een ideale mix tussen vaste en flexibele arbeidskrachten? Ons Vast en Flex-dashboard hier inzicht in. Je krijgt over de unieke kenmerken van vast én flex en wat essentieel is voor een effectieve benaderingsstrategie. Naast financiële over…

Inspirerende klantervaringen

Anne Bongers

Communicatie adviseur

Stephanie Mcmillan

Recruitment marketeer

Dustin Posthuma

Senior Corporate Recruiter

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte en meld je aan voor onze nieuwsbrief

Ontvang het laatste nieuws en updates rechtstreeks in je mailbox.

 

  • Maandelijks de nieuwste inzichten over de arbeidsmarkt
  • Updates over artikelen, events en case studies
  • Blijf op de hoogte van de laatste arbeidsmarktcijfers

Beoordelingen

Klantcases

Arbeidsmarkttrends

De nieuwste arbeidsmarktstatistieken

De spanning op de arbeidsmarkt is nog steeds ongekend. Ondanks dit is er iets meer beweging op de arbeidsmarkt omdat terwijl het aanbod van arbeid klein blijft (lage werkloosheid en lage arbeidsmarkactiviteit), de vraag ernaar toeneemt. Dit betekent dat mensen steeds vaker benaderd worden voor ander werk, aangezien de druk om personeel te werven een nieuw record heeft bereikt. Sterker nog, deze gecombineerde factoren hebben een uitdagende omgeving gecreëerd waarin bedrijven innovatief en strategisch moeten zijn om toptalent aan te trekken en te behouden te midden van felle concurrentie.