Nieuws

Intelligence group presenteert nieuwe generatie doelgroeponderzoek

Met trots presenteert Intelligence Group de nieuwe Talent Analytics. De afgelopen maanden hebben we hard gewerkt aan het vernieuwen en verbeteren van dit product. In de innovatieweek van december 2017 is het product eens flink onder de loep genomen. Het resultaat? Een vernieuwd, uniek datarapport dat inzicht geeft in specifieke doelgroepen en dat input geeft om een gerichte, onderbouwde arbeidsmarktbenadering te ontwikkelen.

Het rapport geeft veel meer extra aanknopingspunten voor het werven van de actieve en met name de latente baanzoeker. Zo weet u nu welke communicatiestijl uw doelgroep prefereert, het percentage van uw doelgroep dat een vast contract heeft, het percentage van uw doelgroep dat benaderd wilt worden en via welk medium. Daarbij geven wij u meer inzicht in het geboden salaris op de markt, de schaarste ontwikkeling en de wervingshaalbaarheid van uw doelgroep. ’De krapte op de huidige arbeidsmarkt vraagt voor meer extra inzicht in de latente baanzoeker, voor sourcing en meer informatie voor strategie en positioneringsdoeleinden, aldus Maaike Kooter, projectleider employability bij Intelligence Group.

Ook hebben wij het rapport in een modern en easy to read jasje gestoken en ontvangt u uitgebreide adviezen en tips over hoe u de data kunt vertalen naar input voor uw wervingsstrategie. Met de praktische checklist aan het einde van de Talent Analytics zorgt u ervoor dat u de data optimaal implementeert in uw wervingsstrategie.

Rapport met workshop
Klanten die de Talent Analytics afnemen, kunnen een workshop volgen waarin wij de datapunten nader toelichten en samen bekijken hoe dit rapport strategisch ingezet kan worden om bijvoorbeeld verwachtingen te managen, budget te bepalen, effectieve vacatureteksten te schrijven en een goede mix van mediakanalen te kiezen.

Nieuwsgierig geworden naar de vernieuwde Talent Analytics? Bekijk hem direct:

 

iG!